10 april

Så var det fredag imorgon :) Den här veckan har gått väldigt fort med tanke på att vi var lediga i måndags och gick halvdag i tisdags, så det är jätteskönt. Till helgen har jag för tillfället ingenting planerat men det dyker nog upp något.

Annars känner jag mig rätt så nere och vill få ur mig en massa men jag har ingen jag känner att jag verkligen har lust att prata med just nu därför är det extra tungt att behöva hålla det inom sig hela tiden :/ men jag biter ihop och tar mig igenom dagarna fram tillsdess att jag lägger mig framför tvn när jag kommer hem och då dröjer det inte någon längre tid förrän alla tankar är på plats igen. Jag orkar inte.. och det värsta är att jag vet vad skälet till att jag känner mig nere är, men jag vill verkligen inte! Jag vill inte att det ska vara på det här viset! jag saknar allt det där .. 

Men nu är är jag lite småtrött och ska ta mig till sängen för bättre tankar.. förhoppningsvis. Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0