Äntligen!

Mcdonalds har ringt och meddelat att jag nu är välkommen på en introduktion imorgon klockan 5, och det var verkligen på tiden!! Nu vill jag bara slänga mig över jobbet för att få ihop så mycket pengar som möjligt fram till sommaren. Men om jag kommer kunna hålla i pengarna blir kanske till ett problem, men det är en värdslig sak nu! :D

Dagen idag bjöd också på ett företagsekonomiprov som gick åt fanders, kommer aldrig ihåg något när det väl gäller. Men just nu känns det inte som att det gör så mycket med tanke på att jag ska ha ett g i kursen iallafall.. Så nu hoppas jag verkligen på att det är så också.. så att dem inte kommer och säger att jag har ett ig för då vet jag inte vad jag gör!? Dem kan ju bara inte göra så. Veckan har annars gått fort vilket alltid känns skönt (: nästa vecka väntas korta dagar och långa sovmornar :) ser jag fram emot!

Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-16 @ 18:49:05
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0