Fredag

Det blev en skön fredagsstart då vi är helt lediga idag :) sov ut till 11.30 och gick upp, åt lite frulle och läste tidning i solen. Men ibland kan det vara rätt trist att vara själv en solig dag som denna eftersom jag känner att jag inte kan sitta i solen alltför länge just nu för igår kände jag att jag hade suttit way to long! Mamma kom ut och sa åt mig att gå in för att jag liknade en räka :P

Så vad händer idag? Svar: ingen aning? Jag pratade med Marika och Andrea igår och dem ska tydligen grilla ikväll så man kanske ska ringa dit lite senare. Annars hade jag hoppats på D men han verkar inte uppskatta den tanken.. imorgon blir det däremot födelsedagsutgång då Camilla fyller 18 år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0