Kväll

Hejsvejs! Nu har jag legat och gottat mig med en av den bästa glassen som finns, piggelin :D framför fotbollsmatchen mellan djurgården-örebro som slutade i ett oavgjort resultat, 1-1. Jag har hunnit sova lite idag men det ska nog inte bli något större problem att falla in i djup sömn och aldrig mer vilja vakna :P det var betydligt svårare igår då D istället hade lätt för att somna och låg så sött där bredvid så jag var bara tvungen att väcka honom för att kramas lite^^ Nu blir det dessvärre en ensam natt så jag ska försöka att inte skrämma upp mig själv när jag ligger där i mörkret och tror att garderoben är en äcklig person eller att allt som låter kommer närmare! Jag är knäpp, jag vet ..   

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0