Löjligt

Efter igår kväll är jag verkligen skit irriterad på vissa personer och vilka det kan vara är ju kanske inte det svåraste att lista ut då jag kom i konflikt med dessa killar igår. Nämner inga vid namn. Men dem skulle nämligen slå mig, och varför det? Jo antagligen för att det är så jäkla kul att skada någon.. eller? Jag fattade ingenting, iallafall inte mycket av det som hände. Jag bad om en grej och så var tjaffset igång.. Man lär ju börja hoppa på någon sådär bara :/ kul.. Klart jag blir arg men vad ska jag göra själv mot dem? dem som är så häftiga.. haha.. nej usch alltså! Och så ska dem självklart backa upp varandra och så vill båda slå..

Jag önskar nu i efterhand att dem hade slagit mig så jag hade fått ut något av de.. jag menar, hade alltid behövt pengar ;) Får tacka Jossan också som försökte gå imellan och som därför också fick ta lite skit :) och så alla andra såklart som tog hand om en ledsen Maria igår <3 Nu skiter jag fullständigt i om dem hatar mig för det får dem mer än gärna göra.. tycker inte direkt bra om dem heller om man säger så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0