Onsdag

Idag kändes konstigt nog inte skoldagen speciellt lång fastän vi hade en hel dag framför oss. Det bjöds på prov i info layout vilket gick sådär men ett G fixar sig nog (: och även en genomgång och nervösa tankar inför företagsekonomi provet som vi ska ha på tisdag. Jag blir så irriterad när vi nu haft 4 lärare på en och samma kurs sedan den startade. Hur ska dem kunna sätta betyg på oss? Och inte nog med det.. hur ska dem kunna få oss alla att fatta? :S aa inte fattar jag mycket iallafall, men som tur är verkar jag inte vara ensam om den saken. Aja vi får se hur det går. 

Efter skolan följde Therese och Rarra snällt med mig och solade en liten stund innan jag och Therese tog bussen till brottby. Väl där skulle hon blondslinga mitt redan blonda hår för att få det och se lite fräsht ut nu till våren. Resultatet blev på gränsen till väldigt ljust fast det är inte fult :) blir alltid bättre med tiden. Men måste säga att jag är rätt nöjd ändå med tanke på vad som hände mig och en vän för några år sedan då det skulle blonderas, det blev orangt och fybubblan så det såg ut!! Det vara bara och vända på klacken, ta sig till affären med mössor på och köpa ny färg.. brunfärg! och inte gör jag om det igen..^^

Nu var det inte länge sen jag kom hem. Jag körde hem och alltid gick jätte bra ;) Har precis fått i mig lite mat nu och ska strax sätta mig framför tvn en stund. Egentligen borde jag läsa min bok jag är tvungen att göra en recension av i kriminologin som tydligen ska vara klar redan på fredag. Men orkar jag det? nej :P istället ska jag lite senare ta mig till D och ha det mysigt :)
Postat av: Andrea

Hahah, jag minns dina hårfärgningar med glädje ;D

2008-04-09 @ 10:25:05
URL: http://andreyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0