plusgrader

I morse vaknade jag redan vid halv 9 av en hemsk huvudvärk så jag gick upp och tog mig en ipren, något att dricka och sen tillbaka till sängen igen. Där låg jag fram till 2.. hela dagen kändes förstörd! Turligt nog är det ju söndag och denna dag brukar man ju annars inte ha speciellt mycket att göra så jag la mig en timma i den underbara solen och det räckte för att få sig lite färg :) helt underbart väder, det känns det verkligen som vår nu när plusgraderna kryper fram :D

På jobbet igår gick det helt okej, men hur stressigt som helst när man inte fattar någonting och inte gjorde annat än att känna sig i vägen (: det ska bli kul och se hur länge jag orkar arbeta där alltså.. Direkt efter träffade jag flickorna hemma hos Jossan och så bar det av till Lina för fest.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0