Shopping

Guuud vad jag fryser och har så också gjort under hela dagen fastän vårsolen tittar fram och värmer lite då och då. Men otruligt nog är jag en kallblodig person. Morgonen började med att vi hade nationellt prov i matte b vilket jag inte hade pluggat till eftersom jag redan kommer få mig ett ig i den kursen. Intallade mig själv redan från det att mattekursen startade att det inte skulle funka för jag har ju trots allt fått kämpa med matte a en hel del tidigare. Jag gjorde det jag kunde och sen var det klart.

Jag slutade redan vid 10 och tog mig därför in till täby och kollade runt lite. Ville köpa nya smycken men att lägga pengar på det känns inte alltid så bra när man egentligen inte ha råd med någonting.. Istället blev det ett par shorts från veromoda, ett linne från zara, en klänning samt en tunn halsduk och en typ av jacka som man kan ha på sig lite närsom, ute som inne från hm. Det är alltid bra precis såhär i början av våren då mamma betalar det jag behöver så varför inte utnyttja det då? ;) Nästa shoppingrunda blir väl troligtvis då Mcdonals ringt och meddelat när jag kan få börja jobba så jag äntligen kan få tjäna ihop lite egna pengar! Jag har inte nämnt att det gick bra på intervjun som jag gick på för jag vet inte hur länge sen, känns som det iallafall.. så jag blir så trött på att dem aldrig ringer! :/ Har nämligen fått jobb på Mcdonalds i hägernäs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0