Skönt

Tro det eller ej men jag fick ett g på företagsekonomiprovet! helt underbart :) jag som trodde jag var helt körd. Nu har jag mig ett g i kursen och kan därmed pusta ut! Det är prov imorrn igen och inte idag som jag skrev i förra inlägget. Ett vg/mvg prov denna gång och det ska nog gå ganska bra för jag förstår det mesta skulle bara behöva öva lite till och så får det vara sen.. åh va skönt :D

Annars idag har jag sovit rätt så länge vilket kanske inte är bra då jag ska sova inatt :/ slutade vid 12 så redan vid halv ett låg jag i soffan och drog mig ända fram till halv 5. Visst är det skönt men kanske inte det bästa :P Men så trött som jag var behövdes det nog för annars hade jag säkerligen inte varit på så speciellt bra humör nu. Jag har också hört av mig till mcdonalds igen och konstigt nog hade dem tappat bort mitt telefonnummer, puckon! dem är så sega och så går dem och gör det på köpet..? jaja, nu ska dem höra av sig ytterliggare en gång för en introduktion.. så nu hoppas jag på att det blir snarast annars blir jag rätt less på det här för jag behöver ju pengar till resan rätt snabbt alltså, fast jag kanske kan få lite rabatt kom jag just på (: min moster är flygvärdinna och brukar tydligen ha lite erbjudande.. och kanske kunde fixa det lite billigare till mig, hon skulle ring och höra idag! hoppas! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0