Tisdag

Idag är det då tisdag och vi slutade redan vid halv 2 efter det att vi hade kollat på treornas projektredovisningar. Efter det tog jag och ett gäng i klassen oss till täby c där vi prominixade i affärerna under en längre tid. Själv hittade jag lite smått och gott som jag la undan för att åka tillbaka och köpa imorgon då jag var pank idag :P

Annars då? Det är ju redan valborg imorgon.. Tänk va tiden rinner iväg nu! Känns som att det inte var alls länge sen då det kändes som att det var en evighet fram tills nu.. så står vi här. Valborg är iförsig ingenting stort längre, mer tråkigt tycker jag. Men vi ska träffas några tjejer och killar för att tillsammans äta lite, och vad som händer sen får vi helt enkelt se!? :) Det blir iallafall myskrök till en början.. och hur det nu slutar tar vi då^^ 

Hade hoppats på att få vara med pojken min ikväll.. men nej så fel man hade! Fotbollen går ju före.. som alltid.. kul.. 

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0