tråååk

Nu har jag pluggat i sisådär 4 timmar!! och fybubblan vad tråkigt och långsökt det är när det inte är mycket man förstår. Just nu är jag inte alls förtjust i ämnet företagsekonomi då jag är medveten om mitt stora ig jag kommer få på det prov vi hade sist.. så det gäller att vara någerlunda bra på tisdag då vi ytterliggare har ett prov i B kursen, så kanske man har en liten chans att så sig ett g i slutändan ändå. Blää! :/ Men nu var det slutpluggat för idag (hade önskat jag kunde säga förevigt!!) men inte det.. har mycket kvar att lära.. 

Nu ska jag ta mig något att äta och halvsova framför tvn ett tag innan jag åker hem till kära D där jag hoppas att få mig lite massage för efter allt traglande med äckliga skoluppgifter mår min rygg skit!!

OCH.. imorrn har jag inte längre ngn ful dum glugg kvar ;) mohaha. finally! pusshej! (;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0