Trevligt

Kvällen igår var såå mysig tillsammans med tjejerna :) Vi bestämde oss för att hyra film och sen tog vi oss till ica för att köpa lite gott. Jordgubbar stog högst upp på nästan allas köplista och jag längtar såå mycket efter sommaren när jag äter dem små söta sakerna :D dessvärre blev jag mätt fort men dum som jag är käkar jag upp hela popcorn skålen^^ haha fetto! Men någon film blev det ju inte utan istället satt vi i timmar och pratade en massa härliga minnen man vill tillbaka till :) senare kom andrea mickan och jenny förbi en snabbis och kollade läget :)

Nu har jag precis vaknat och tagit mig en risifrutti till frukost! Konstigt nog är jag aldrig hungrig på morgonen så det värsta brukar vara att jag tar mig härifrån men inom en timme är jag hur hungrig som helst.. och inte är det roligt när man ska promenera själv bland butikerna i täby som jag hade tänkt att göra idag. Har nämligen några presentkort i olika butiker och så är jag i stort behov av nytt i min trååkiga garderob.  

Ska överraska D lite med att köpa en försenad födelsedagspresent (: hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0