Underbara fredag

Nu vare helg återigen och jag älskaré!! :D idag har jag inga planer alls så det ser ut att bli en lugn hemmakväll för min del om det nu inte dyker upp något :) Jag har fått beställa mat här hemma idag och det resulterade i kycklingspett i jordnötssås och ris, mums (: imorgon blir det till att jobba för allra första gången framför kassan, lite läskigt faktiskt men det ska nog gå! Direkt efter får det skyndas till flickorna som tillsammans ska träffas innan vi ska ta oss på fest till en tjej i klassen :) på söndag blir det nog inte så mycket annat är rehab från lördagskvällen skulle jag tro^^ Hörs senare. Njut nu av fredagen precis som jag :D Pussssss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0