återigen den där söndagen

Jaha, då var den första riktiga helgen efter sommaren snart slut och inte har det varit en händelserik helg inte. I fredags gjorde jag ju som sagt ingenting, låg hemma och kollade film hela kvällen vilket faktiskt var skönt. Igår jobbade jag från 11 till 17 och sen tog jag och sandra oss till berga för att kolla film med ett par goa killar (: Idag är det söndag, den första söndagen på riktigt länge då man får lite ångest i tankarna över att man måste börja gå upp tidigt o ta sig till skolan varje jäkla dag framöver.. det är just dessa dagar jag aldrig har något för mig om det inte vore så att jobb stog på schemat, men inte idag. Vaknade runt ett och har sen dess bara gått runt i sovkläder och halvsovit :P Hoppas på lite mysig söndagsmiddag och några bra tvprogram man kan lägga sig framför, under filten.

Puss & kram på er!
Postat av: jenna

Hej!

Jag hoppas att du haft en toppen dag.

Varje dag har jag en Dagens Fråga på min blogg. Dem har hittils handlat om allt från: kärlek, skola, OS, sex, träningar, dejting osv.

Idag handlar den om varför just DU bloggar.

Var gärna med och bidra med din åsikt.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-24 @ 15:34:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0