en slapp dag

Idag kan man beskriva mig med ett enda ord, och det är.. trött! gud så seg jag är vill jag lova. Och riktigt sugen på skräpmat, kebab o pommes :) tänkte om en stund tillsammans med therese kanske ta mig till vallentuna c för att hyra någon mysig film och köpa med mig den efterlängtade maten. Idag känner jag att det är en riktig mysdag, när vädret ändå inte är det bästa passar jag på när det känns okej att ligga inne framför tvn.

Kvällen/natten igår var rätt lugn och helt okej. Det var lite trist att det tog slut så fort men det är alltid lika mysigt att träffa dessa människor som gör en på bra humör :)

Din varma famn :)
Postat av: MIEM

vad gör du då?

2008-08-16 @ 14:53:50
URL: http://miem.webblogg.se/
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Kolla in på min blogg för mer info!! Skulle bli superglad om jag fick hjälpa till!!:D:D

/Denise

2008-08-16 @ 14:56:41
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0