hejsvejs

Nu sitter man här igen :) lite småtrött efter att ha varit i täby c, på rusta, willy's och jysk hela dagen med pappsen och hans flickvän, haha.. igen.. befinner mig alltid i täbban nu förtiden! Men vad gör det, när pappa langar cashen? ;) Jag införskaffade mig en ny eyeliner, för dum som jag var hade jag sönder den ännu inte använda eyelinern igår.. en ny mascara fick även plats i påsen och en vit långärmad tröja. Från rusta köpte jag en inpackning för håret (haha lite b affär, men det finns faktiskt bra märken där ;D) och sen betalade pappa även ett nytt täcke, hihi.  

Ikväll ska jag ha en mysig hemma-kväll bara, köpte mig lite kex och brieost från willy's :D så jag ska strax sätta mig framför tvn. Igår var det däremot inte lika lugnt då jag jobbade först och åkte i stort sett direkt till tegel.. Det var hur mycket folk som helst, knappt att det gick att komma fram alltså. Roligare kunde det ha varit men det var väl helt okej ändå (: lite trist att det var något skumt liveband som spelade, det förstörde stämningen lite :/ aja.. imorgon blir det nog inte heller så lugnt då jag, therese och sandra tänkte bege oss in till stan där, 080808 festen är i fullgång :)

Vi hörs senare så tillsdess, ha en mysig kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0