oväder

Regn&rusk, vad är detta? Idag tog jag mig tillsammans med therese och hennes pojkvän niclas till fyrishovbadet i uppsala för att bada lite :) det var längesen man badade inomhus så det var mysigt, speciellt med lite bubbelbad då & då :D Nu däremot ser kvällen ganska mörk ut.. det började precis åska vilket är det västa jag vet när man ligger själv o kollar på tv. Egentligen borde jag stänga av datorn och tvn nu, men orka? vad ska man göra då helt ensam? Jag som verkligen är sämst på att sysselsätta mig själv :P Ska fixa mig något att äta nu, och stänga av datorn.. värre åska än den jag hörde precis har jag aldrig varit med om :/ så det är väl bättre att ta det säkra före det osäkra. Hörs kanske senare. <3  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0