tillbaka till verkligheten

Första helgen efter det att skolan börjat igen, wohoho :) Så vad händer? Absolut ingenting. Jobb imorgon för min del och jag har därför bestämt mig för att bara tillbringa kvällen hemma framför en mysig film o lite chips kanske :D haha.

Skolan har konstigt nog hittills varit helt okej, men vi har ju iförsig inte hunnit komma igång med så mycket ännu så det kan ju alltid vara därför det känns rätt så kul ändå^^ Det var mysigt att få träffa alla igen :) Men det roligaste var/är ju ändå att se alla 92or befinna sig i skolan, att vissa kan se så osäkra o söta ut. Vi alla har nog haft den där nervösa och bortkomna känslan dem går igenom nu dem första dagarna i den "vuxna skolan", men jag måste ju säga att det ser ut att vara en väldigt speciell årskull de där :P

Åh vad jag tänker tillbaka på då jag själv skulle börja ettan för första gången, gud så läskigt jag tyckte att det skulle bli.. och det vare också! Men vi kom snabbt in i det och minnen som aldrig glöms bort fick jag uppleva just det året. Vill tillbaka dit, allt var så mycket lättare och roligare då. <3 Nu däremot, är vi inne på sista året och det börjar nu sakta men säkert ta slut.. en dag närmare studenten.. vad händer sen? :/  Kommer vi alla splittras? Blä för dessa tankar. Nu ska här istället njutas fullt ut resten av året :D


Det är vårat år i år :)
Postat av: EvlajnDesign

Vill du ha en ny bloggdesign? Kolla in designutlottningen på min blogg :)

2008-08-22 @ 19:42:25
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Andrea

NJUT av sista året. Det är så jäkla orättvist. Jag vill också börja ettan igen.

2008-08-25 @ 14:46:24
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0