timme efter timme

Har nu legat i min ensamhet och kollat färdigt på filmen offside. Enligt mina åsikter är den sisådär, men om man har lite sjuk humor och gillar dålig fotboll så.. why not? ;) Harinte äns tänkt tanken på att äta frukost heller då jag känner att min mage kurrar för fulla muggar. Va elak jag är, kanske dags att trycka i mig ngt :)

Men innan dess så ska jag städa mitt rum som för tillfället ser ut som ett bombnedslag, sen tänkte jag ta mig en dusch och vänta på att therese ska dyka upp :) Vi blir ett par stycken här hemma ikväll, det vill säga alla flickor förhoppningsvis och nåra goa killar. Frågan är om vi inte ska förflytta oss till min kära mors hem istället då det är bra mycket mysigare där , och lite kvällsbad skulle väl sitta fint :) Men nu väntar dammsugaren!^^

puss&kram, på er alla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0