1 2 3, m&g

Efter det att becca och jag hade fördröjt tiden här hemma under ett par timmar igårkväll drog vi som sagt var till m&g där det var gott om folk. En rätt så rolig blandning tkr jag. Jag hade kul! :) När det var dags att ta sig hemåt för att få lite sömn efter stängning blev stämningen dock inte lika road, det gick bra o smidigt ett tag men sen så sket sig allt. fråga mig inte varför, för det är fanimej alltid samma svar.. elakhet! Aja, det är väl så gott som löst, eller ja.. mer "låtsas som ingenting" kanske. men oooorka!? Annars hände det lite otippade grejer här o var, haha. Hemlisar :D dumma maria-pia! Men nu ska jag dra med mig lite grejer och ta mig till djävulen han själv. Puss

Postat av: beccis

haha jadu alla gjorde vi bus igår ^^ :D HELT RÄTT GIRL! ;) <3

2008-12-15 @ 01:19:10
URL: http://beccape.blogspot.com
Postat av: Andrea

Haha jag hade också jättekul! :D

2008-12-15 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0