det behövs ibland

"hur orkar hon, ofta man vill öppna sig sådär och skriva hur mkt som helst om hur man känner o tänker, det skulle jag aldrig göra" jaja, kan tänka mig att vissa kanske tänker så och visst har jag själv tänkt så om andra som lagt ut sig för mycket. Men allt handlar ju bara om vad jag känner och tycker, har inte direkt nämnt namn eller hoppat på någon personligen. Jag skriver vad jag vill, och varför jag skaffade mig en blogg var för att jag behövde skriva av mig lite då o då. Det känns skönt när man äntligen fått det ur sig, lite lättare för hjärtat då. Men sen att ni väljer att läsa det har jag aldrig bett om. Så inga konstiga kommentarer tack, för varför läsa om man ändå tänkt klaga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0