egypten

Jaha, så var även den här jualfton samt födelsedagen förbi. Hade ingen riktig julkänsla det här året, det var lite trist. Men man kan aldrig ta ifrån julen att den är mysig! Den finaste högtiden! :) Jag fick en massa smått & gått, dock inte sådär jättemkt som jag önskade mig men jag kan tänka mig att dem var en aning dyrare i år vilket ledde till en massa annat mindre dyrt. För det mesta fick jag presentkort och det är jag mycket tacksam över då jag hellre går och handlar saker till mig själv på egen hand, det blir bäst så. Jag ska ta mig en shoppingrund innan lovets slut och efter det att jag kommit hem utvilad från egypten.

Inatt åker vi! :D eller ja, imorgonbitti kan man väl säga. Vid 5 står taxin här utanför redo för att hämta upp oss. Det ska bli så jäkla skönt.. har velat komma härifrån ett bra tag nu för att hitta mig själv igen, det lär kanske inte funka fullt ut men man kan alltid behöva en liten knuff i rätt riktning. Nu väntar vi bara på att helena och emelie som också ska med på resan ska komma. Vi hade väl tänkt oss att fördriva tiden med att kolla lite film, det blir P.S i love you. Ingen film jag sett men däremot någon som ska vara bra har jag hört :)



Ni får ha det så underbart här hemma och hoppas att ni får ett lyckad nyår tjejer :) Puss / M.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0