sjuk natt

vet ni vad! jag hade världens mest knäppaste dröm inatt, inte med syfte på själva handlingen utan mer känslan. Det kändes nästan som att det hade hänt när jag vaknade, jag blev nästan rädd^^ Nu låter det bara ännu knäppare, hör och häpna.. jag hade sex med en väldigt otippad person som finns i min närhet i stort sett varje dag. Nu finns det kanske dem som drömmer om sex varje natt men nu råkar det vara så att jag inte gör det :P så det här var något nytt för mig, haha. Jag tänker inte nämna några namn men jag kan avslöja att jag fortfarande bär med mig känslan av hur allting kändes, och det känns sjukt vill jag lova er. Nu kommer jag ju bära med mig det där hela tiden och varje gång jag ser och pratar med killen så kommer jag ju inte kunna hålla minen för sjutton! Vilka ord han hävde ur sig i drömmen, haha va äckligt det låter! och jo jo, visst var det allt lite dirty! HA ;D

på tal om ingenting! ;) lite snuskig fakta sådär har väl ingen dött av..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0