ledighet

Idag var jag som sagt ledig (: vaknade inte förrän strax efter tolv, gick då upp och gjorde lite gröt och fastnade framför tvn. Somnade även där återigen och vaknade vid halv två. Så det har varit en slapp dag. Nu återstår bara frågan om jag kommer kunna somna ikväll?

Imorgon är det film i skolan så det blir inte mycket jobbigare där. This is england är filmen jag ska se. Så jag hoppas bara på att tessan är frisk igen och redo för lite film mys med mig eftersom tjejerna tydligen såg en annan film idag som jag missade då jag låg och sussade så skönt. Jag o rarrisen ska senare till någon kyrka för att göra en interjuv med en lesbisk präst^^ ska bli rätt så intressant, detta för att vi gör ett arbete kring religion. Nu ska jag ta mig en dusch och vänta på middagen. Puss & kram :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0