Måndag

Trött trött trött.. inte har man sovit många timmar den här helgen inte, för det första var vi ute i fredags vilket gjorde att jag kom sent och inte på tal om i lördags då jag kom innanför dörrarna runt 7 tiden på morgonen efter att ha spenderat kvällen hos calle inne i stan med lite folk. Först var det tänkt att vi skulle ut även i lördags men therese fick ont i magen den stackaren så hon o niclas tog sig hem medans becca hängde på mig :) Hon valde att dra efter ett tag och jag blev då lämnad ensam med en massa rätt pigga o fulla nissar som jag då skulle få med mig mot vallentuna senare.. haha nejrå, men det blev en hell of a ride hem vill jag lova.. låång väntan och hel del porr, haha!

Men men.. nu ska här sovas en stund :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0