nästan lucia

Idag är det fuskis lucia. Vi hade luciatåg i skolan som var sådär, men har inge större förhoppningar kring de längre då det varit sådär varje år. Det var väl mest när man va liten som man bara såg det mysiga och fina i det hela :) De var det enda skolan hade att bjuda på idag. Tog mig då hem till pappa en stund och fick sällskap strax därefter. Nu är jag all alone igen och tillbaka i i mammas hus (; väntar på att det ska bjudas på middag. Ska åka snart, till min morbror tydligen. Sen får vi se vad som händer senare fram mot natten. Skulle kollat idol finalen med rarris men vet inte riktigt om jag hinner :/ men jag ska inte missa det, vart jag än befinner mig! haha :D geek, i know.. heja kevin!

Imorgon ska det julbakas med tjejerna, tror jag.. inte hört att det ska vara några ändrade planer ialf, (?) och sen så var det ju meningen att vi flickor skulle gått ut men alla blev så osugna. Funderade ett tag och kom då fram till att det faktiskt skulle vara lite kul att ialf hitta på något, så min kära vän becca hänkar på mig ut :) eller ja, ut & ut.. det blir väl det lokala med tanke på att jag var i stan både fredagen och lördagen förra helgen.. pallar inte denna helg också. kanske nästa^^ om ekonomin tillåter, men det tvivlar jag på :P




Postat av: Camilla

Ja hallå, blir de verkligen julbak?! Vi har ju ingen stans att vara vell /:

2008-12-12 @ 18:29:43
URL: http://caaamillab.blogg.se/
Postat av: Andrea

JOHO hos mig om ni vill!

2008-12-13 @ 11:12:46
Postat av: Maria

Tooo late. Men vi hade det mysigt ändå :)

2008-12-13 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0