nervositet

Idag har det varit en slitsam dag, rätt så ialf.. Vårat nystartade företag i skolan prioriteras i första hand hela tiden känns det som. Vi har nämligen en stor och seriös redovisning på fredag där vi ska presentera vad vi sysslat med i vårat företag fram tills nu, vilket jag är skiiiitnervös inför.. får ont i magen redan nu bara jag tänker på det :/ Därför ska det ska bli så grymt skönt när det är över, så efter det blir det mer än ett fördeledagsfirande vill jag lova! Therese o Malin ska nämligen få deras lilla krogrunda på fredag då dem fyller 18 år på torsdag! äääntligen :)

Nu däremot funderar jag på att ta mig till ishallen om ett tag då Sandra f frågade mig för en liten stund sen om jag ville följa med o kolla lite hockey med henne och några till vid sju tiden. Skulle kunna vara trevligt så varför inte (: väntar bara på mamma så hon kan skjutsa mig till tåget för det är långt o mörkt, annars vågar jag inte inte ta mig till ishallen feg som jag är..
Postat av: Andrea

LYCKA TILL IDAG! Det kommer gå skitbra :)

2008-12-05 @ 09:26:59
Postat av: Maria

och det gick ju suuper! :D

2008-12-10 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0