snart så

Idag har jag varit på kalas, en gammal goding som hängt med sen jag var liten fyllde 79 år! Inte den mest roligaste festen jag varit på om man säger så, men vad gör man inte? :) 

Annars är jag förövrigt ledig imorgon om det var någon som undrade :D jag har dock körlektion men jag hinner sova ut och det är huvudsaken! :) Det är iförsig rätt lugnt och skönt i skolan nu med inte alltför mycket att göra och det känns bra att det snart är lov igen. Och för er som vill veta lite om vad som står på schemat här näst i mitt liv:

Det är idag 14 dagar kvar till min födelsedag, 15 kvar till julafton, 17 dagar tills jag sitter på planet till egypten, 26 dagar kvar till sandras födelsedag samt 27 dagar kvar tills då rarrisen äntligen kommer kunna hänka på oss ut den snorungen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0