trött, sjuk och känslomässigt störd

Jag kommer hem, tar tempen och den visar det jag trodde.. feber :/ Jag visste att det var något skumt idag, jag svettades ena minuten och frös som bara den minuten efter. Har nu tryckt i mig lite tabletter och hoppas verkligen på att det går över, orka bli sjuk nu lagom till jul och egypten resan! Nejtack. Men trots febern mår jag som tur är bra, något jag inte brukar göra. Lite små seg är jag allt men jag orkar att hålla mig uppe såhär långt och idag har jag bestämt mig för att inte lägga mig framför tvn och somna, det är därför jag sitter här o håller mig sysselsatt för tillfället. Jag vill inte vara den som inte kan somna inatt igen.

Att inte kunna sova var inte den enda oturen jag hade med mig idag. Igår kväll måste jag på något sätt ha tryckt tillbaka väckarklockan på rummet, för imorse var allt som det skulle.. trodde jag. Gick upp som vanligt och tillslut fick jag lite brådis till tåget så mamma fick studsa upp och skjutsa mig utan en tanke på var klockan var. Så är vi påväg då mobilen ringer, det är min syster som undrar var tusan jag är påväg? "Hahah, men maria! klockan är bara 7!" jag som trodde klockan var 8, ååhneej. Så det var bara att vända. Måttligt roligt.

Om det inte vore för dig hade jag aldrig mått såhär. Det gör mig gaaalen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0