<3

Att sova är det enda jag gör nu för tiden, har blivit riktigt trött på senaste :/ Aja, skoldagen idag kändes rätt så onödig eftersom jag är färdig med allt arbete som ska göras denna vecka. Jag och min kära pojke kände imorse att vi behövde en sovmorgon och tog därför en, så får jag veta att vi kan ta sovmorgon både tisdag, onsdag OCH torsdag, hjälp? Läraren Helen är som vanligt sjuk och grinig och är sjukskriven 50 % så det är därför. Men jag undrar vad hon är för sjuk eftersom hon inte verkar lida så mycket av det? Jag gissar bara på att hon är trött på sitt jobb för tillfället. Ska inte klaga, för det ska bli såå skönt :D Annars ska jag nog hem till pappas för närvarande tomma hus och sova idag bara för att mamma jobbar och kan inte köra mig till tåget, och ja! det är en lång bit att gå när det är morgon och man är en tröttis. Men först måste jag fråga D om han vill komma och göra mig sällskap annars vill jag inte. Gillar inte att vara själv, det är kusiligt på något vis.




För övrigt äälskar jag denna låååt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0