Alla hjärtans dag

Kändes konstigt nog som fredag idag. Men nejdå ännu är det bara torsdag och vi har huur många ord som helst i glosläxa :/  + att det inte var de ända. När ska man hinna plugga in det? suck. Kanske att man blir lite små krasslig lagom till sista timmen imorgon?^^ och vad som händer till helgen är ännu inte planerat.

Idag är det alla hjärtans dag (: okej att vissa tycker att den här dagen är överskattad och ja det kan förstå varför dem tycker. Att köpa presenter för en massa pengar och gå till överdrigt behöver man ju inte direkt, men att göra något mysigt ihop däremot, det vill jag :) Jag och D ska ta oss in till stan för att äta mat och sen gå på bio, men vad vi ska äta och vilken film vi ska se vet vi inte ännu? vilket är ganska vanligt för oss :P Förra året på denna romantiska dag åt vi på den otroligt romantiska retsurangen Mcdonalds, så det skulle inte förvåna mig om det blir en repris detta år. Men i vilket fall som helst är du alltid mitt hjärta. (:

image59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0