!

Och så var det söndag igen .. Det blev inte så ensamt igår kväll då jag istället var med på min systers fest och kollade läget. Rätt kul och se varje tjej komma och gå gråtandes, bilda kö till toaletterna och bråka. Än en gång ser vi där ett tecken på att vi tjejer är mycket känsligare, om inte mer när vi druckit. Så har vi ju dem där otroligt jobbiga gängen som har väldigt höga tankar om sig själva och blir därför helt chockade när dem inte är välkomna in men är ändå villiga o gör vad som helst, och med det menar jag slåss. Moget. Trist :) 

Idag har jag fixat tacos till mig :D och sovit länge länge, vilket gör att jag kanske inte kan somna ikväll .. men det återstår och se!? Annars känner jag att min hosta sakta börjar komma tillbaka så ska gå och ta mig lite hostmedicin innan jag gör någonting annat .. hej så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0