Helg

Äntligen! Fredag igen :) Man känner sig oftast lite småtrött men ändå glad när helgen kommer. På lördag blire tegel med några chicks .. treevligt :) och imorgon hoppas jag lite på D, men har inte pratat med honom ännu. Skulle vilja gå på bio men eftersom varken jag eller min käraste har speciellt mycket guldmynt i plånböckerna just nu blir det väl inget av, om nu inte mamsen är på extra gott humör ;) Fast .. skulle inte klaga på lite hemmamys annars (:



Åååh! jag vill ha ett jobb. Eller egentligen inte. Jag vill ha pengar och kunna göra saker, shoppa och bara unna mig en massa. Blä för att vara blyg, att man inte äns vågar fråga om ett ynka jobb .. då är det illa :/ och då får man nog skylla sig lite själv också om det ända man har och spendera är 1050 kr i månaden. Men fram till sommaren måste det få ett stopp! om jag ska kunna göra någonting eller till och med bara skrapa ihop fickpengarna till resan med tjejerna så får jag max kanske ta ut en hundring i månaden! gaaah! :/ Hur ska detta sluta?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0