Ledig

Ååh en av det bästa sakerna som finns är verkligen när man inte måste släpa sig upp på morgonen trött som bara den. Utan istället kunna dra på sig och fortsätta sova om man nu känner för det :D Suger verkligen att vi inte har någon sovmorgon alls i veckorna, eller rättare sagt att jag inte har :/ men äh! ska det vara så tar jag en lite när jag känner för det istället :)

Dagen idag har jag mest spenderat framför tvn och bara för att jag inte haft något o göra tog jag tillfället i akt och började lite smått med mitt turism arbete som nu snart är färdigt. Händer inte så ofta att något blir klart i tid så det känns skönt. Glömde nästan bort vad det var för dag idag, men så kom mamma hem med semlor :) är inte så förtjust i grädden, bara när den serveras i en kopp med varm choklad för då kan jag äta hur mycket som helst^^ marsipanen är däremot min favorit :D


image7


Ska strax ta tåget hem till D. Hans sovsällskap gör mig lycklig :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0