Lördag

Igår var vi på älvsjömässan med skolan för att titta på unga företag som tävlade mot varandra. Men varför vi tog oss dit fattar jag inte? Onödigt. Vi var där i kanske 1 timma max och det tog typ 3 timmar dit. Eller ja, egentligen inte^^ Vi åkte lite fel och halka efter. Vi tog buss 524 som vi trodde skulle gå till upplandsväsby men som i själva verket istället gick till Arninge och åkte därifrån tillbaka till Vallentuna. Rarra och Jossan som visste exakt hur och vart vi skulle åka reagerade sälvklart inte förrän det var på tok försent. Haha :) Så vi satt snällt kvar och åkte 1 timma extra. Jätte hungriga och illamående kom vi fram 3 timmar senare.

Annars är det looooov :) Vaknade tidigt idag, redan vid halv 10 bara för att D skulle iväg på ett möte. Orkade inte ligga kvar så tog mig upp och åkte hem. Väl hemma somnade jag gott i en timma till men sen sa de stopp :) Solen skiner, så det känns lite dumt att jag inte varit ute. Om det inte hade blåst så mycket hade jag kanske klätt på mig lite och solat för första gången i år :P Men nu ska jag ta mig något och äta :) Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0