Måndag

Idag vaknade jag av att D som vanligt glömt stänga av tvn så jag stänger av den och kollar på klockan som visar 06.10, jobbigt. Somnar om men vaknar strax av halsont och en täppt näsa, inte för att jag är sjuk utan för att jag ligger närmast fönstret som alltid står öppet över natten och det gör att det blir kallt där jag ligger. Så jag gav upp och satte istället på tvn. När D vaknat och vi har sträckt på oss lite så tog vi oss till lilla valentina för en pizza. Nu är jag hemma igen men ska strax tillbaka. Vi ska hyra film ikväll, tror jag :) Ska nog ta med mig lite av den kärleksmums jag bakade i lördags som för ovanlighetensskull blev god :D Haha. Vi måste vara det mest lata paret som finns. Men jag gillaré (;

- jag ääälskar ledighet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0