Rubrik?

Nu är moster Emma och lilla kusin Danielle här, och hon är så söt! (: har ätit mat och fikat lite med sockerkaka. Annars hatar jag just den här årstiden då allt blir så mörkt fort och det finns absolut inget att göra. Man vill bara krypa ner under täcket och låta dagen gå. Och så måste jag medge att det känns lite sisådär att jag valt turistkurs i Franska, jag som hatar språk! Haha. Allt för att få åka till frankrike på skoltid ;) men vatusan, om man inte behöver kunna franska sedan tidigare så kan det väl inte vara så svårt? :) lite fraser som "hej" och "hur mycket är klockan" ska väl gå och få in.. 

Åh! Rarra åker till thailand på måndag, fy så orättvis! Jag vill me!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0