tråk

Jag har en mörk och ensam kväll framför mig, usch. Jag är jätte mörkrädd och inte alls någon som gillar att vara ensam om kvällarna. Pappsen ska stå vakt för min lillasyster som idag ska ha fest, vilket gör att jag snällt får krypa ner i soffan utan sällskap och slå på tvn, skruva upp ljudet och hoppas på att jag slipper höra en massa konstiga ljud som jag alltid får för mig att jag hör. Det är inte kul. Många kan tycka det är skönt och vara ensamma men nej jag är en person som behöver lite extra närhet eller iallafall någon som finns där. Kan inte gå ut med dem som ska det idag eftersom jag är fattig nu och ett par månader framåt, så kul ska vi inte ha .. Åh! aja, har inte ätit något sen jag vaknade så tänkte värma mig en pizza nu. Hörs senare då jag måste sysselsätta mig med något för att inte gå under. Puss :)     


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0