nu var det äntligen dags!

Sådärja! Nu ska allt vara packat och klart inför resan :) Det tog sin tid vill jag lova, fick packa om 3 ggr. Första gången trodde jag att allt skulle gå smidigt och fint men nej så fel jag hade, utan istället fick inte det viktigaste plats. Packade därför upp igen och sorterade ut något plagg och så försökte jag igen.. fick allt plats denna gång tror ni? Nej haha. Tillslut orkade jag inte och tog hjälp av mammsen som trodde jag skulle vara borta flera veckor med tanke på min packning. I slutändan fick jag nöja mig med mindre kläder än jag själv hade räknat med, men aja..  och så dyker självklart den där dumma känslan upp när det känns som att man redan glömt något fastän vi inte hunnit iväg ännu, vilket kanske är en typiskt tjejtanke :P Menmen, inte har jag tid att fumla på dem tankarna för ska nu hoppa i säng och sova fyra hela timmar innan Camilla och Sandra anländer 03.45 inatt för att hämta mig.

Ååh vad det här ska bli en resa att minnas :)
sol, bad, värme, drinkar, party och underbart sällskap!


   
- paradise baby!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0