nionde juli

Hej :)

Ídag är jag ovanligt nog väldigt positiv och glad :) Varför vet jag egentligen inte? :P Men däremot är jag mindre glad på det här dåliga vädret. Seriöst, sol.. vad är det? och Ingen sommarkänsla har man heller :/ Visst, det är ett plus att solen inte skiner just för tillfället då jag strax ska åka till jobbet ett par timmar.. men imorgon och på fredag får den mer än gärna hälsa på. Jag menar, man vill ju bygga på brännan lite nu innan den efterlängtade resan :) 

Idag har jag annars hunnit med så mycket som; klev upp runt 11, la mig lite ute i solen, duschade och fick skjuts till körskolan där jag tog mig min andra körlektion den här veckan, den första var nämligen i måndags. Det var lite små nervöst och klart det blir sämre då, men nu när det är avklarat känns det ändå helt okej (: ska tillbaka dit i augusti och köra, men nu blir det ett uppehåll när jag åker till gbg och grekland.
 
Nu ska jag vara tråkig och dra filten över mig ett tag fram tillsdess att jag ska jobba för jag är en trötter.

Puss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0