bara timmar kvar

Kom hem från Göeborg igår, jähätte trötta var vi så det blev raka vägen i säng fastän klockan bara var runt 4. Hur skönt var inte det då tror ni? Efter ett par dagar i tält skulle man kunna dö för en säng :D hahah. Kändes som att vi inte hade sovit många timmar under dem fem nätter vi befann oss där.. eller ja, vi gjorde väl knappt det egentligen eftersom vi hade idioter utanför vårat tält som valde att börja skrika och gapa redan vid 5 på mornarna.. friskt? Men det var bara att acceptera eftersom det trots allt var en camping, vi hade ju inte direkt kunnat räkna med långa sovmornar :) Vi gjorde inte alltför mycket därborta, kollade lite gothia, käkade en jäkla massa korv^^, strosade runt på stan och frööös. Göteborg är verkligen fint (: mysigare än Stockholm på något sätt men så tänker väl kanske dem om vår huvudsstad också skulle jag tippa på. Vädret var inte det bästa vill säga :/ riktigt dåligt, regn varje dag. Sveriges sommar sviiiker. Men men, det behövdes iallafall kommas bort lite från vallentuna och bara ta det lugnt och umgås :) D är en underbar kille trots allt som varit mellan oss på senare tid.
 
Nu är det bara två fjuttiga dagar, eller egentligen bara en dag kvar till GREKLAND :D Inte mycket kvar man hinner att göra. I morgon ska jag ta mig till täby c för att köpa underkläder och annat välbehövligt som hårgrejer och smått&gått :) Sen är det bara att ta sig hem och packa, det blir en tidig kväll då planet går redan vid 6.. Jossan ringde nyss och gav mig lite information.. tänk att vissa tjejer kan vara alltför roliga då dem vill vara på plats redan vid 4 när planet går 06.20 haha :D Vi får välans se hur det där blir nu tillslut. Men knäppt känns det allt, att det nu är dags för resan vi beställde för ett halvår sen :D vi som läängtat såå.. Pusss :) 
Postat av: Anonym

den där d han är min nu

2008-08-06 @ 20:17:03
Postat av: ..

den där d han är min nu

2008-08-06 @ 20:18:03
Postat av: Maria

Haha, okej va mysigt :)

2008-08-13 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0