blandade känslor

Idag runt tolv tiden i förmiddags kom den efterlängtade lilla pojken, Lucas :) min syster fick sig en son, tänka sig! :D Vi skulle åka dit för att hälsa på men dessvärre hade hon inte fått komma upp på avdelningen ännu pga av att hon dragit på sig lite feber, Lucas som inte skulle vara sämre han fick sig också lite huvudvärk precis som mamma sin. Vi fick snällt vända och vänta med att hälsa på tills imorgon istället :) han var en bjässe, vägde över 4 kg.. men du gjorde trots det, mig lycklig för en stund.. med andra ord är jag nu; en stolt moster ;)



Jag klarar inte det här, jag gör bara inte det. Hur mycket jag än vill och försöker går det inte min väg, huvudet säger en sak, medans hjärtat vill en annan :'/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0