Det gick alldeles för fort

Hej ni :) Klockan var väl runt 3 när planet landade på arlanda flygplats. Vädret var fint, dock lite jobbigt att komma från ett varmt Zakynthos till ett varmt Stockholm även om man vill ha sol här hemma också, men att varje dag få höra att solen skiner som aldrig för..? njae, inte det man vill veta när man betalat en massa för att ta sig från kalla Sverige.. Men jag har i vilket fall som helst haft det helt underbart! På dagarna har vi ätit frukost vid poolen, tagit oss till stranden och ätit mysig lunch på fina resturanger.. Senare fram emot nätterna avtog det mysiga kanske då var och en shotade i sig både det ena och det andra.. "det blev karatefylla.."  Men fruktansvärt kul att se på :D Det var bråk sprit drinkar sex spya hångel bartenders nattbad saltvatten pool sol värme göteborska pommes barer mys och sist men inte minst, fula äckliga britter!! - vilken kombination!

Resan blev lyckad och ingen tvekan om att det blir en ny resa nästa år.. eller kanske redan i vinter? skulle inte banga :) Otur som jag har sumpade jag kameran med alla fina och roliga bilder vi hade tagit näst sista kvällen. Det tråkiga är att vi nämligen av alla dem kameror vi hade med oss tagit flest med min.. fan också! Men som tur är har dem goa killarna vi träffade där nere, Erik Pär och Carl-hugo en hel del bilder att dela med sig av.. åh herregud vilka bilder vill jag lova! Hur många är dem, runt 900 skulle jag tippa på.. om inte mer alltså? Läskigt.

Men nu orkar jag inte tillägga något mer.. efter att bara ha sovit ca 3 timmar inatt har jag därför bestämt mig för att hoppa i säng.. Godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0