en tripp till gbg

När jag satt och åt frukost idag fick jag höra dem säga på radion att blixten hade slagit ner i ett tältläger någonstans och att det hade börjat brinna överallt.. fatta nojig jag blev!? :O Rätt dåligt orolig med tanke på att jag & D åker till Göteborg imorgon och ska sova i tält? :/ jag hade aldrig tidigare tänkt på att det faktiskt kan börja åska & blixtra så nu när jag har börjat tänka mer o mer på det så känns det som att man nästan inte vill åka! En sak är iallafall säkert, och det är att jag inte kommer befinna mig i närheten av tältet om det skulle bli oväder!!

Vi hörs på lördag igen :) Ciao så länge!

Postat av: Adam

Skaffa dig ett tält i aluminiumfolie ska du se att du klarar dig!

2008-07-13 @ 15:51:30
URL: http://adamboyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0