mysigt

Idag blev det en hel dag i solen.. nästan iallafall :) Jag kom till Jossan lite senare än tänkt men vi tog oss ändå iväg till ängsan och badade lite! Det var en hel del kända ansikten man fick se där, kul (: Vi köpte med oss lite fika och hade det bara mysigt helt enkelt.

Ikväll blir det troligtvis så att jag hookar upp med Sandra och några killar, för att kanske käka pizza och ha det fint vid någon sjö.. Men dessvärre ser vädret inte ut att hålla sig bra, i värsta fall tar vi plats inne hos ngn :) imorgon ska jag jobba, men hoppas att jag hinner åka med tjejerna och ta mig ett dopp först för det ska tydligen bli skiiitvarmt. Yey! 

Pusselipusspuss!
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn så nu hittar du mig på www.myrrah.blogg.se. Ha en underbar dag.

2008-07-31 @ 18:05:56
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0