Söndag

Jaha, och nu var det söndag igen och ännu en vecka på sommarlovet har gått och det sköna med det hela är ju ändå att man slipper den där känslan då man tänker- nej nu är det söndag och skolan väntar imorgon! Det är så härligt med lov :) frågan är nu bara vart det riktiga sommarvädret gömmer sig? :/ det är soligt en dag men dagen därpå är det ju fult igen..why? Nej nu vill vi alla faktiskt ha soool & vääärme som håller i sig! Turligt nog är det inte långt kvar alls tillsdess att vi tjejer tar oss till grekland :D bara 16 dagar.. wohoo! och innan det ska jag ju hinna fördriva tiden i Göteborg under 5 nätter.. vi ska sova i tält.. wish us luck! Jag i ett tält? nej gud så läskigt.. jag hoppas det kmr gå bra :) Finns nämligen inget billigt boende att övernatta på då det är Gothia cup, världens största ungdomstunering i fotboll där.. bara det säger ju en hel del..  

Nu ska jag alldeles strax bege mig till BB återigen för att hälsa på lilla Lucas. Vi åkte dit igår för att hälsa på i hopp om att för första gången få se lite av honom.. men vad får vi höra när vi kommer dit? Jo att vi inte alls kommer att få se honom, troligtvis inte på några dagar framöver heller. Han hade slangar kopplade till honom och lite fel på hjärtat. Smittorisken var stor sa läkarna så det blev ingen Lucas för mig.. bara mamma & pappa, 2 minuter fick dem på sig. Men nu ringde dem idag och sa att dem äntligen fått sin lille pöjk upp till deras avdelning så nu var det fritt fram att ta sig en titt :) Senare får vi se vad som dyker upp, alltid är det något men ännu har jag inga planer. Vi hörs <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0