underbara älskade sol

Åååh sicket fint väder vi fick oss idag, äntligen! :) 

Har legat ute i solen sen det att jag gick upp, (eller ja.. rättare sagt, sen jag kom hem nu på morgonen :P) Dessvärre kan jag inte ligga ute längre då jag har bränt mig i ansiktet, känns det som iallafall.. Bestämde mig för att inte sola så mycket mer då, för vem vill flagna redan nu? Nej här ska brännan byggas på dag för dag ;) Skulle kunna ligga ute längre & pressa men då måste det göras på mage och det är nog det tråkigaste jag vet; att sola ryggen, inte så konstigt att den är vit^^ Så nu ska jag därför sätta mig i skuggan framför poolen och läsa solo :) Underbart!
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-07-10 @ 15:00:32
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0