Dålig uppdatering

Ja på senaste har jag verkligen varit jättedålig på att skriva av mig här på bloggen, men det beror nog bara på för att jag inte tycker det är speciellt roande längre, eller mitt liv har nog mer eller mindre varit det mest tråkigaste just nu så det har inte funnits något att skriva om med andra ord.. Men det ska bli lite ändringar på det, för nu under sommaren kommer det alltid dem dagarna man har såå tråkigt och sitter hemma, då är det bra med en blogg :) Nu hoppas jag bara på lite mer solsken och en massa leénden nu när det är avslutning imorgon och det efterlängtade sommarlovet äntligen är här :)

Så vad ska jag göra i sommar? Jo.. nu i början blir det väl mest jobb men strax efter midsommar så ska vi tjejer bege oss till Jossans sommarställe som jag nu inte riktigt har så stor koll på vart det ligger, men det tar iallafall 1 ½ timme med bil, vilket passar utmärkt då kära Josefine tog körkort i tisdags, congrats! :) Sen blir det ytterliggare lite jobb nu när man verkligen vill ha pengar.. 


Den 14 juli blir det Göteborg med D, och hur det nu går tar vi då :/ hittills har mina tankar och känslor inte släppt honom, men det var mysigt förra året och jag hoppas på ytterliggare ett par bra dagar därborta. Och så har vi slutligen det datumet vi längtat efter såå.. den 22 juli bär det av mot Grekland och Zakynthos och det ska bli huur mysigt som helst och hel del håll igång må jag säga^^ Men det dyker nog upp fler planer ska ni se (: mycket bad och annat kul :) man vill ju göra så mycket som möjligt nu sista sommarlovet man verkligen kan njuta.. så nu är det bara att tuta och köra :D och på tal om köra.. så ska väl jag ta tag i min teori nu under sommaren dem dagar jag inte har något för mig, får helt enkelt ligga i solen med boken framför mig om det ska bli något körkort inom dem närmaste månaderna! 

kram på er alla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0