hemmakväll

Gokväll allesammans!

Det blev en jättemysig kväll igår. Vi alla tjejer höll till i vasastan i en hur fin lägenhet som helst! Vill också flytta hemifrån och få inreda alldeles själv :) iallafall, vi dukade ute på bakgården, grillade & satt där och pratade i flera timmar.. fram emot slutet blev det en hel del om vår efterlängtade resa till Zakynthos.. oj så vi planerade & hade oss.. Jag läängtar såå :)

Idag har det däremot inte varit en lika mysig dag/kväll utan bara en såkallad jobbar-dag. Kom hem runt halv sex och var då helt slut, somnade på soffan och vaknade vid sju igen.. så var den dagen förbi. Nu väntar en natt av sömnlöshet men jag är vid det här laget ganska van, bra jobbigt bara eftersom jag ska jobba imorgon igen & jag lovar er, det tar på krafterna! :/ Aja, jag får väl sitta här och roa mig lite, men börjar tröttna på att sitta vid datorn, hellre knappar jag på en film eller drar på mig skorna och tar mig en promenad för att rensa tankarna lite.

Fick ett erbjudande tidigare ikväll att komma till Gribbylund där några goingar håller hus! Men orkade inte just då, fast.. nu ångrar jag mig för jag har bra tråkigt alltså :P 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0