Inget ryssland i finalen

Men struntsamma.. gissade iallafall rätt på Tyskland :D Även om jag inte är ett så stort fan av Fernando Torres som jag tidigare har nämnt här i bloggen, så gick ju han nu vidare med sitt kära lag - Spanien :) Vilka tar hem hela guldet då? Spanien! Haha, det känns lite knäppt att jag helt plötsligt faktiskt tycker det är lite småkul att följa fotbollen, kanske är det bara för att det är ett stort mästerskap för annars hade jag nog inte alls tyckt det var lika kul.. när klubblagen spelar mot varandra blir man ibland lätt irriterad, för dem spelar ju trots allt typ varje dag så då måste det ju med andra ord gå att missa någon lite då & då..

Men nog om fotboll (: Imorgon fram emot eftermiddagen ska jag bege mig in till den stora staden hem till, amandas systers lägenhet blir det :P där ska jag träffa en massa brudar, grilla och fira en vän till mig som fyller 18 år, grattis sara! :) dessvärre blir det ingen utgång för min del efteråt då jag inte har pengar till det men det ska bli mysigt ändå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0